fredag 26. september 2014

Hjertebarnet

Denne har jeg begynt på for lenge siden, men så stoppet det litt opp da jeg ikke helt fant ut hvilken kontrastfarge jeg skulle bruke til stripene. Jeg bestemte meg rett og slett for å droppe dem - ble ganske fornøyd med resultatet!
 
Mønster: Hjertebarnet - oppskrift finnes i facebookgruppen til Bittami
Garn: Mor Aase
Pinnenummer: 3
Garnmengde: 28 gram


Og så har det vært bursdag i huset - og da er pavlova alltid en vinner. Denne gang med kiwi, jordbær og blåbær som fyll sammen med kremen. Denne ble veldig frisk og god!

GOD HELG ALLE SAMMEN!

4 kommentarer:

  1. Veldig enig med deg i at disse er perfdekt uten kontraststripene.
    Bare ekstra tråder å feste ;)
    Pavlova er en vinner, alltid!
    Pakk bort alt løsøre før stormen kommer!
    God helg dokker

    SvarSlett
  2. Kluten ble flott ensfarget den. Og kaken ser deilig ut! Nam!

    SvarSlett
  3. Så fin hjertebarnet ble uten striper. Tror jeg og skal lage en ensfarget av de etter hvert. Må bare bli ferdig med noen julegaver først.

    SvarSlett