tirsdag 28. april 2015

Tova Mariusvotter

Som en del av en vottealong på Uformelt så har jeg strikket disse vottene. Passformen ble egentlig helt OK - bortsett fra at tommelen med fordel kunne ha vært litt mindre.


Det er alltid spennende når man tar et plagg ut av vaskemaskinen - har det tovet akkurat slik jeg tenkte det? Som oftest ikke - men denne gangen synes jeg at jeg var relativt heldig.



Garn: Fritidsgarn
Garnmengde: 76 gram
Pinnenummer 6
Størrelse: den minste - passer fint til damehånd

4 kommentarer:

  1. Dine votter ble fine! Ser at du bare har tovet dem lett, det var nok lurt. Ellers blir de fort kompakte og klumpete, spesielt på mønsterdelen.

    SvarSlett
  2. Å de så deilige ut! Tova votta er et must.

    SvarSlett
  3. Så stilige votter. De havna på min skal strikke liste.

    SvarSlett
  4. Takk for at du deltok på link up

    SvarSlett