mandag 9. april 2012

Påskekalender

Her er påskekalendergavene mine for de 5 siste dagene.

På skjærtorsdag fikk jeg en pakke servietter, og de neste tre dagene fikk jeg et nøste Misti hver dag sammen med henholdsvis en påskehane, et påskeegg med sjokolade og en liten figur inni pluss et forslag til hva jeg kan bruke garnet til. Jeg har faktisk strikket en slik lue for en tid tilbake - men den er gitt bort - så kanskje det blir en lue til meg selv av garnet etterhvert?

I dag var den siste dagen av påskekalenderen og da fikk jeg et hyggelig kort med en flott magnet festet til pluss et flott strikkehefte - som snek seg unna fotograferingen. Jeg lurer på hvordan Briti visste at jeg ønsket meg akkurat det? Like før påske var jeg nemlig innom den lokale Husfliden og da var de fri for heftet - og i ettertidens lys så var jo det bare bra!

Tusen takk Brit for en kjempeflott påskekalender - den har satt en ekstra spiss på påsken min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar