lørdag 20. oktober 2012

Marin

Jeg har strikket et aldeles nydelig skjerf/sjal! Mye rettstrikk - men det skjer noe ofte nok til at det blir spennende og du drives fremover til neste omgang.
Mønster: Marin
Garn: Drops Baby Silk Alpaca
Garnmengde: 92 gram
Pinnenummer: 3,5
Størrelse: nok til et skjerf men jeg synes det ble litt lite

Har allerede planlagt et som jeg skal strikke i Merino Extra Fine - det tror jeg blir stort nok til meg. Oppskriften er veldig bra skrevet når du først kommer inn i den - litt knotete i begynnelsen, men det går fort over!

3 kommentarer:

  1. For et nydelig sjal!!! Det fristet veldig altså ;o)

    SvarSlett
  2. Det var bare helt nydelig.
    Ønsker deg en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. Fint lite sjal, det ser jo deilig ut å surre rundt halsen. I grunnen en veldig praktisk størrelse. :)

    SvarSlett