mandag 25. februar 2013

Rødstrømpemysterium

Bittami har laget et eget sokkemysterium på Facebookgruppa si - og for en gang skyld har jeg klart å henge med! Første clue ble lagt ut for noen uker siden og så har det kommet tilsammen 5 clue med jevne mellomrom - det siste på forrige torsdag. Og i går ble jeg ferdig med strømpene mine. Det er et nydelig og lettfattelig mønster som gir et flott resultat. Jeg har brukt Sandnes alpakka strømpegarn på mine - men jeg er noe usikker på om jeg liker garnet. Jeg synes det ble slaskete, selvom jeg strikker stramt. Jeg tviler på at jeg kommer til å bruke dette garnet igjen.
Mønster: Bittami sitt rødtrømpemysterium - Camilla
Garn: Sandnes alpakka strømpegarn
Garnmengde: 128 gram
Pinnenummer: 3
Størrelse: 36

4 kommentarer:

  1. For noen flotte strømper!! Ble ikke med på mysteriet selv, men mønsteret blir vel tilgjengelig for andre etterhvert, liker godt Bittami sine sokker :)

    SvarSlett
  2. Nydelige sokker! Og tydelig at smaken er som baken, jeg har blitt stormforelska i dette garnet :) Men det skal sies at jeg ikke har prøvd det i sokker da :)

    SvarSlett
  3. Artig med sånne sokkemysterier :) Gjør sokkestrikkinga litt mere spennende. Nydelig farge på disse!

    SvarSlett