torsdag 20. november 2014

Din godhet

En av de beste bøkene jeg har lest er "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. Forventningene var derfor høye da jeg satte meg ned for å lese denne boken som hun også har skrevet. Hun innfrir ikke helt mine skyhøye forventninger, men boken er både interessant og absolutt lesbar.
Marion Flint lever alene i et lite hus ved kysten av New Zealand. Hun arbeider deltid som lege i den nærmeste byen. En dag møter hun den lille gutten Ika. Det oppstår et uvanlig vennskap mellom den tause guttungen og den eldre kvinnen.
 
Du kan lese mer om boken her.

1 kommentar:

  1. Godt du får lest litt innimellom alt, jeg henger etter med lesinga.
    Er så sliten når jeg kommer i senga at boka bare ligger der.
    Håper på "bedre tider" etterhvert.
    God helg.

    SvarSlett