torsdag 21. mai 2015

Telleren min surrer og går.....

Plutselig ble jeg oppmerksom på at besøkstelleren min nærmer seg 100 000. Jeg har egentlig ikke gjort så mange sprell for å få flere besøkende til bloggen min, jeg har vel mest drevet den for min egen del.


Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har vurdert å droppe den - for hva er liksom vitsen? Vet ikke helt om jeg har funnet svaret på det enda....


Jeg har bestemt meg for å ta en pause for å se om jeg finner motivasjonen igjen - når bloggen blir mer et ork enn en glede da er det nok.


Følg meg gjerne på Instagram - søk på Solines verden!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med 99 000!
    det er mange. Håper du fortsetter, blogging er morsomt.
    Skal søke deg opp på Instagram :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker både å blogge og å lese andres blogger, men forstår godt at det ikke er noe morsomt hvis inspirasjonen svikter.



    SvarSlett
  3. Godt med en pause, da kommer du sterkere tilbake!

    SvarSlett
  4. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  5. Håper du finner ut at du vil fortsette, det er ikke alle som er på Instagram vet du. ;o)

    SvarSlett