tirsdag 22. juni 2010

St. Hans venn Uformelt



På Uformelt har jeg vært med på en "hemmelig St.Hans venn runde". Pakken har ligget klar i en ukes tid, men i kveld åpnet jeg den - 1 dag før fristen. Årsaken til det er at jeg blir borte et par dager så jeg hadde ikke fått vist den frem på en stund hvis jeg ikke hadde gjort det nå.

Jeg er helt overveldet over det flotte innholdet! 2 nøster rosa Alaska som jeg tror det blir et par Bellas votter ut av, 2 nøster Ida strømpegarn som jeg aldri har prøvd før, 2 pakker Choco-drikk, 10 flotte knapper, flere maskemarkører, et duftlys og en sjokolade. Maskemarkørene er allerede i bruk og sjokoladen forsvinner nok på mystisk vis i løpet av kvelden. 

Kortet var fra Kongsvinger, men jeg har ingen ide om hvem du er.  Du skal uansett vite at jeg er superfornøyd med pakken - tusen takk!

1 kommentar: