lørdag 12. juni 2010

Stille og rolig her inne....

Årsaken til at det har vært så stille er sammensatt. Først så var det støvkornet på bildene mine inne i kameraet så jeg måtte sende det på rens, derfor har jeg ikke fått tatt noen bilder i det siste. I dag fikk jeg kameraet tilbake så i morgen skal jeg får tatt noen bilder.

Det har ikke vært helt stillstand på hobbyfronten. Jeg har ikke noe ferdig å vise frem men jeg har heklet litt på teppet, strikket litt videre på tunikaen fra Geilsk pluss at jeg har startet på en ny kjole/tunika. I tillegg har jeg strikket ferdig et Ishbel-sjal, men det ligger nå fortsatt her ublokket så bilde kommer etterhvert.

Energien min har heller ikke vært helt på topp. Forrige fredag leverte jeg inn prosjektoppgaven min. Det var et slit de siste dagene så da jeg endelig var ferdig så gikk liksom luften litt ut av meg. At det har vært kjempetravelt på jobben har heller ikke vært med på å øke energinivået.

Men nå nyter jeg helgen og lover å komme sterkere tilbake! Ha en fantastisk helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar