fredag 31. desember 2010

Ufoer pr 31/12-10

På slutten av året blir det litt statusoppdateringer. 31/12-09 hadde jeg følgende som ufoer (kommentarer i rødt viser hva jeg har gjort med de ulike ufoene):

- Babette/Vibette i Topp t'tå - mangler noen firkanter, litt sammensying og heklekant rundt FERDIG
- Fisketeppe i Topp t'tå - mangler sammensying og heklekant rundt IKKE GJORT NOE MED
- Hanne Krogh-kjolen i Mandarin Petit- har heklet alle de små heklerutene, forsiden av skjørtet og 1/2 arm IKKE GJORT NOE MED
- Knestrømper i Fabel - er kommet til hælen på begge to  FERDIG
- Tunika til meg selv i Karisma - har strikket ca 10 cm  FERDIG
- Revontuli sjal i Kauni - har så vidt begynt PROSJEKT AVSLUTTET OG GARN BRUKT TIL NOE ANNET
- Rund hekleduk (i syltynt garn!!) - har cirka halvparten igjen IKKE GJORT NOE MED
- Skjerf i Finull til meg selv - har cirka 2/3 igjen IKKE GJORT NOE MED
- Hals i Merino Extra Fine til meg selv - har kun lagt opp  FERDIG
- Kjole/jakke i Falk til meg selv - har litt montering pluss kragen igjen FERDIG
- Strikketeppe i superwashrester (Rubin, Smart, Nillegarn mv) - har kun strikket 1/2 rute OMGJORT TIL HEKLETEPPE SOM ER FERDIG
- Heklet bølgeteppe i rester av Mandarin Petit - har heklet cirka 15 cm HAR HEKLET CIRKA 80 CM
- Topstykke og skjørtet fra Feminin strikk - kun trådfesting og blokking igjen FERDIG

Fremdriften har ikke vært altfor ille - selvom jeg har noen ufoer igjen så har jeg også startet på og avsluttet mange prosjekter i 2010.

Ufoliste pr 31/12-10:
- Fisketeppe i Topp t'tå - mangler sammensying og heklekant rundt
- Hanne Krogh-kjolen i Mandarin Petit - har heklet alle de små heklerutene, forsiden av skjørtet og 1/2 arm 
-  Rund hekleduk (i syltynt garn!!) - har cirka halvparten igjen
-  Skjerf i Finull til meg selv - har cirka 2/3 igjen
- Heklet bølgeteppe i rester av Mandarin Petit - har heklet cirka 80 cm
- Heklet sengeteppe i Rubin  - ferdig med ca 1/3
- Topp fra Geilsk - strikket ca 35 cm
- Hjertekjolen fra Garnstudio - strikket en arm
- Heklet teppe i Mandarin Petit - såvidt begynt

Hhmmm - listen blir alltid lengre enn jeg tror - men den er ihvertfall kortere enn ved forrige årsskifte! Det må man vel si er positivt? Målet er å ha enda færre ufoer om et år.

I år er jeg ganske sikker på at garnlageret mitt ikke har økt og målet for neste år er at det skal reduseres ganske mye.

1 kommentar:

  1. Ser du har litt å gjøre i det nye året! Ønsker deg lykke til, gleder meg til å følge med!

    godt nyttår!

    SvarSlett