tirsdag 1. mars 2011

Datteren min lager kort!

Jeg må bare skryte litt av min 10-åring (snart 11-åring!!). Personlig synes jeg det å lage kort er kjedelig, men hun synes det er kjempemorsomt - og så er hun blitt så flink! Bare se her på noen av de kortene hun har laget:
Selvom kortlaging ikke er min favorittsyssel, så synes jeg det er viktig å støtte opp under hennes kreative evner. Derfor blir det noen turer innom Panduro hobby, Smykkestein og andre hobbybutikker der mor legger igjen litt penger så datteren skal få utfolde seg. Jeg synes det er så koselig at hun liker å holde på med noe kreativt!

1 kommentar:

  1. For ei flink datter du har! Hadde egentlig tenkt å kommentere innlegget ovenfor (for synes tunikaen ser spennende ut), men disse kortene fortjener absolutt skryt! Skjønner godt du er stolt!

    SvarSlett