lørdag 19. mars 2011

Status på endel prosjekter

Tunikaen i Mitu som jeg startet på under VM har jeg akkurat felt for armene på. I tillegg er jeg ferdig med begge ermene. Jeg synes Mitu er flott å strikke med, men jeg er litt bekymret for at det skal røyte når jeg tar denne tunikaen i bruk.
Jeg har også heklet - og festet trådene - på 20 nye lapper til hekleteppet mitt. Sist jeg oppdaterte vedrørende teppet så skrev jeg at jeg trengte 45 lapper til, så dette skulle bety at jeg har 25 igjen. Nå ser det imidlertid ut som om det blir litt knapt så jeg trenger nok 11 til, slik at jeg nå har 36 lapper igjen. Jeg lurer på om jeg trenger litt mer offwhite garn, så jeg må nok legge inn en liten bestilling hos Sparkjøp så snart jeg får oversikten over hvor mye mer jeg trenger.

1 kommentar:

  1. Nå gleder jeg meg skikkelig til å se teppet ditt ferdig, det kommer til å bli dritlekkert for å si det mildt:-)

    SvarSlett