onsdag 27. juni 2012

Litt av hvert

På Interflora hadde de nydelige peoner på tilbud - 5 stk for kr. 59,-. Jeg kjøpte slike i fjor også - og da ble jeg positivt overrasket over hvor fine disse ble og hvor lenge de sto! Derfor ble 2 buketter med meg hjem - og nå står de og blomstrer så fint i stua mi.
Jeg liker meg godt i butikken Kitch'n - der har de mye spennende! Tacosett nedsatt fra kr. 399,- til kr. 99,- ble med meg hjem - noe slikt har jeg aldri hatt før. Har ikke helt sett behovet for det - men nå har jeg tatt det i bruk og det passet supert til mitt bruk!
Noen nystekte boller ble det også i går. Oppskrift finner du ved å søke på "oppskrifter" ute til venstre.
Dager med pent vær må også benyttes til turgåing. Disse bildene er fra Bodøsjøen like utenfor Bodø - et herlig turområde i et lettgått terreng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar