mandag 4. juni 2012

Garn og blomster

Det går litt tregt med strikkingen for tiden. Har strikket cirka halve Umaro, men har liksom mistet inspirasjonen litt. Må prøve å komme meg i gang igjen for dette gjør virkelig et innhopp i Andes-lageret mitt. Det er tungt å strikke på pinne nummer 9, så da tok jeg frem noen av Wollmeisenøstene mine for å bli inspirert til å strikke noe på tynnere pinner etterhvert. Jeg nøstet Wollmeisene opp med den nye nøstemaskinen min - herlige farger!
For å feire at våren er kommet her nord kjøpte jeg meg en pakke med 20 roser på Coop Obs til kr 59.90,- Jeg var ikke så heldig med dem denne gangen, for de begynte å henge allerede etter 2 dager.
Nå som temperaturen har steget endel så anser jeg det som relativt trygt å gå til innkjøp av blomster til å ha ute på verandaen. Da Blomsterland i Rønvik hadde tilbud på 4 Georginer til kr 100,- slo jeg derfor til. Blomstene var kraftige, med et utall av knopper, så disse tror jeg blir veldig fine når varmen kommer enda litt mer og de springer ordentlig ut. Disse blomstene har jeg hørt har et rykte på seg for å tiltrekke seg snegler. Jeg vet ikke om det er sant - men oppe i verandakassene mine så kommer det uansett ikke snegler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar