tirsdag 24. september 2013

Alle sjals mor - igjen!

Jeg har heklet et nytt sjal - veldig grei sommerhekling dette! Det blir neppe det siste heller! Denne gang har jeg benyttet Baby Alpaca silk fra Garnstudio. Garnet er litt glatt å jobbe med, men jeg liker resultatet veldig godt. Jeg synes lett at garn klør, men dette garnet klør ikke i det hele tatt og sjalene som jeg har laget i dette garnet er de som har blitt mest brukt.

Det var litt vanskelig å få riktig farge på bildene - det siste er nok det som er nærmest "sannheten".
Mønster: Oppskrift gjengitt på Hobbyboden av Mymlen
Garn: Drops Baby Alpaca silk
Garnmengde: 168 gram
Heklekork: 4,5
Størrelse: passe stort

3 kommentarer:

  1. Høres ut som et deilig mykt sjal. Perfekt som en fargerik varmekilde nå som kulden kommer snikende.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flott sjal! Veldig godt med et sjal om skuldrene nå utover høsten. Ha en kjempefin høstuke:D

    SvarSlett
  3. Lekkert sjal. Man trenger mange slike.

    SvarSlett