fredag 13. september 2013

God helg alle sammen!

Nå er det lenge siden jeg har fått ferdigstilt noe på håndarbeidsfronten - men snart kommer det noe - blant annet 2 sjal og en pute. Huset har vært prioritert i det siste og nå nærmer det seg det punktet der alt er montert opp og alt er ryddet på sin plass. Jeg har også begynt på Universistetet på en deltidsutdanning så dagene er travle.
 
I går kjøpte jeg denne flotte buketten med roser på en Interflora-butikk. Det kostet kr 79,- for 10 stk og kr 200,- for 30 stk. De hadde masse flotte farger på rosene. Tilbudet varer til og med i morgen så det er bare å løpe og kjøpe!

På en tur i nærmiljøet kom jeg over dette skiltet. Har gått der mange ganger før, men kan ikke si at jeg har lagt merke til det. Synes det var litt kult.
God helg til alle sammen!
 

1 kommentar:

  1. Helg ER herlig ;)
    KOS deg og ha fine fredagen :)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett