mandag 10. mars 2014

A good nights work



Disse sokkene har jeg hatt lenge på ønskelisten min. Nå er jeg ferdig med disse - det tok kun et par dager. For den observante leser så har jeg valgt å ha økningene som skal være litt fremme på foten like i utkanten av mønsteret istedet for i sidene. Dette fant jeg ut passet bedre for meg. Utenom dette har jeg fulgt mønsteret  - og nok en gang er jeg fornøyd med den gode følelsen av et godt og gjennomarbeidet mønster som Bitta alltid har.
Mønster: A good nights work av Bitta Mikkelborg
Garn: Sterk
Garnmengde: 48 gram
Pinnenummer: 3,5
Størrelse: 36

Jeg kom over denne flotte glasskrukken på Kremmerhuset her en dag. Den ble svært dekorativ å ha stående på kjøkkenbenken med sunn og god müsli i. Greit å ha et alternativ til de kjedelige brødskivene sånn innimellom.

5 kommentarer:

  1. Dette var fine sokker! De sitter jo helt perfeket rundt foten:)

    SvarSlett
  2. Fine sokker. God følelse å være ferdig med noe man ble veldig fornøyd med. :)

    Müsli i en pen krukke på kjøkkenbenken var ikke dumt.

    SvarSlett
  3. Fine sokker! Var fint og dekotativt med musli i krukke:) Jeg pleide å lage egen musli før, med havregryn, nøtter og kjerner i med kanel og kardemommekrydder. Skikkelig godt;)

    Ha en fin mandag videre!

    SvarSlett
  4. Fine sokker. Bittas mønstre er lekre, men jeg er ikke kommet i gang enda. Har kjøpt boka så det blir vel en dag.
    Müsli i glasskrukke er jo dekorativt.

    SvarSlett
  5. Det var noen supre sokker! Herlig krukke du har fått deg også ! Ha en fortsatt flott uke hos deg!

    SvarSlett