torsdag 27. mars 2014

Pulsvarmere

Jeg vet ikke helt hvor jeg kom over disse - men jeg falt pladask med en gang. Mønsteret satt enkelt i fingrene og tommelen er laget på en enkel og lettfattelig måte. Disse kommer jeg  nok til å lage flere av - kanskje disse blir neste juls "gavehit" hos meg? Jeg har ganske mye garn som kan passe til disse og disse kan jeg snart strikke i blinde.
 
 Mønster: Au-clair fingerless glowes 
Garn: Lima
Ganrmengde: 82 gram
Pinnenummer:4
Størrelse: litt stor damehånd

Disse flotte blomstene kom jeg over på Mestergrønn til en billig penge nå før helgen - herlig med litt forandring!


9 kommentarer:

  1. Så lekre pulsvanter du har strikket!

    SvarSlett
  2. Pulsvarmerne var lekre:-)

    Koselig med nlomster i gla'farger om våren.

    SvarSlett
  3. Så fine - Øverst mot armen minner de litt om mønsteret til Bellavottene, og nederst ble det noe helt nytt. Stilig :-)

    SvarSlett
  4. Så fine pulsvarmere, dette kan godt bli en julehit:)

    SvarSlett
  5. Flotte pulsvarmere! Den oppskriften må jeg notere;) Og så nydelige ranunkler, jeg elsker de!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. De pulsvarmerne er så lekre! Nå ble jeg enda mer fristet til å strikke dem.

    Flotte blomster, koselig med en slik bukett på bordet.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  7. Stilige, og mønsteret er kjempefint.
    Selv liker jeg en litt kortere variant, om jeg skal noen gang strikke slike.

    Kos deg videre med pinnene :)

    SvarSlett
  8. Wow! De var flotte, de! <3
    Ennå en ting er havnet på favoritt.må-lage-lista. :-D

    Ha en nydelig kveld! :-D

    SvarSlett