tirsdag 22. april 2014

Da var påsken over..



I år har jeg hatt en lang og fin påskeferie. Torsdag før palmehelga reiste hele familien til København og ble der i 6 flotte dager. Det var både besøk på tivoli, i zoo, diverse museer, fotballkamp, god mat og drikke, pluss litt shopping.
 
Jeg kom meg en tur innom Rasmilla - og der ble det med hele 1,1 kg garn hjem. Butikken er absolutt verdt et besøk og skal du prioritere en garnbutikk i København så vil jeg absolutt anbefale denne. Jeg besøkte både Sommerfuglen og Ullstrædet - men ingen av disse kunne utvise samme utvalg og service som hos Rasmilla. Her ser dere det som ble med meg hjem; noen nøster Arwetta, Rasmillas yndlingsgarn og Rasmilla luksusgarn, pluss 2 nøster Rowan.
Da vi kom hjem fra København sto påskeegg til oss alle pluss en flott orkide på bordet hjemme. Det var min mor som har passet huset som hadde kjøpt disse inn. De siste 5 dagene av påsken ble tilbragt hjemme med noen dagsturer, pluss litt rydding og vasking frem mot lysere tider.
Det har vært travelt i tiden før påske så det har vært lite håndarbeid og blogging. Skal forsøke å få ferdigstilt endel etterhvert, men nå er det eksamenslesing fram til 7. mai - deretter skal jeg virkelig slå ut håret!
 
Ha en flott uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Det var mange flotte garnnøster :-) Regner med du tryller frem noe fint ut av dem.

    SvarSlett