tirsdag 15. juli 2014

Mellom

 
Jeg har noen enslige nøster Fabel liggende og etter å ha vært på jakt etter noen ankelsokker så falt jeg for disse. Eneste problemet jeg fikk med disse er at jeg har så liten fot at jeg måtte kutte litt ned på mønsterrepitisjonene for at de skulle passe. Og siden jeg egentlig skulle ha hatt 3 repitisjoner og litt til for å få den til å passe meg, istedet for 4 som bildet på mønsteret viser, valgte jeg å strikke 5 omganger rett etter 3. mønsterrapport og før jeg startet å felle til tåa. Da ble de perfekt i størrelsen, men jeg synes det ble et litt for langt parti med rettstrikk i forbindelse med tåen. Men utover det så ble passformen perfekt!
Garn: Fabel
Pinnenummer: 2,5
Garnmengde: 40 gram
Størrelse: 36

1 kommentar:

  1. For en nydelig blåfarge!
    Disse haddejo passa fint med sko som bare dekker tåspissen...
    Ser jo at lester funker til det meste ;)
    Men uansett varmer dem like godt. Ha en strålandes dag i "syden", her har det heldigvis kommet en dag med skyer og litt svalende regn.

    SvarSlett