mandag 25. august 2014

Knit and crochet shawl

Dette skjalet har jeg lagd minst 4 ganger tidligere - og er like fornøyd med alle utgavene. Tidligere har jeg brukt Tinde og Puno, men jeg liggende noe Nepal som jeg har benyttet denne gangen. Også Nepalgarnet passer til dette prosjektet. Det er enkelt og endre størrelsen på dette sjalet - det er bare å øke antall riller du strikker før du snur med 16 - da vil du få mønsteret på heklekanten til å gå opp.



 
Garn: Nepal
Garnmengde: 326 gram
Piunnenummer: 6
Størrelse: passe stort - og jeg liker at det er litt størrelse på disse

Denne flotte vannflasken kom jeg over på en butikk i sommer - den har vært mye brukt og gjør seg flott på bordet.

2 kommentarer:

  1. Det sjalet så godt ut, treng nåkka over skuldran og i halsen for å holde unna sniktrekken. Kos dokker i finværet.

    SvarSlett
  2. Vakkert skal med nydelig kant:)

    SvarSlett