mandag 26. januar 2015

Nalu

Som en del av en pulsvarmeralong på Uformelt som jeg prøver å delta på så har jeg strikket disse pulsvarmerne.


Jeg har strikket dem tidligere i et annet garn og jeg har vært veldig fornøyd med dem. De ble ganske bra denne gangen også!




Mønster: Nalu
Garn: Sterk
Pinnenummer: 3,5
Garnmengde: 38 gram
Størrelse: den minste, men den ble litt for stor for min smale damehånd, hvis jeg skulle strikket dem en gang til ville jeg ha redusert maskeantallet med 4.


Jeg er veldig glad i disse lysene fra Perfect Home. Jeg kjøpte settet for en tid tilbake på salg til kr. 199,- og det er ofte lys i disse i vinduet hjemme hos meg.
Nok en gang må jeg anbefale Trines matblogg - disse kanelsnurrene har jeg funnet oppskrift på der og de ble aldeles nydelige!

3 kommentarer:

  1. *smattsmatt* Hjemmebakst lukter omsorg og mamma.
    Det går i pulsvanter her også, men i kveld blir det tovavotta til en 2åring i Bodø :)

    SvarSlett
  2. Så fine pulsvarmere og fristende hjemmebakst!

    SvarSlett
  3. Takk for at du deltok på link party, Velkommen i morra :)

    SvarSlett