onsdag 28. januar 2015

Nøkkelvitnet

Dette er den første boken til Jørn Lier Horst. Jeg liker disse bøkene - de er både lettleste og troverdige. Og de trenger ikke å leses i rekkefølge - jeg leser dem ikke kronologisk og det går helt fint. 
 Nøkkelvitnet, er en realistisk fortelling bygd på en autentisk sak. En mann har ligget død i en uke, naken, bundet og utsatt for tortur. Huset er endevendt. Mannen hadde ingen slektninger eller venner, og tilsynelatende ingen kontakt med mennesker rundt seg. Hva var Pramms hemmelighet?

Du kan lese mer om den her.


Her om dagen kjøpte jeg noen blomsterpotter på salg hos Perfect home. Jeg er svært fornøyd med dem og har plassert en eføy oppi en av dem. T-lyseholderne er også fra Perfect Home, men de er mange år gamle. Med disse så kjøpte jeg også en vase i samme stil som også er flittig i bruk.

1 kommentar:

  1. Kosestund. Oj, det er en litt annen sjanger/genre enn hva jeg leser. Ser gjerne krim på tv, men velger å lese annet. Kos med lys.

    Idag er det link party hos meg, bli med da vel, og vis fram noen du har laget.

    SvarSlett