mandag 16. februar 2015

Heia Norge

Da er det på tide å gjøre seg klar til VM på ski! Når denne gratisoppskriften nå nettopp kom ut passet det jo fint at minstemann hadde bedt meg lage en "Norgelue" til han. Han ble kjempefornøyd - og jeg er allerede godt i gang med nummer 2.


Mønster: Tjorven
Garn: Merino Extra Fine
Garnmengde: 70 gram
Pinnenummer: 4
Størrelse: ungdom/voksen

I går lagde jeg ostebricks - ganske enkelt en slags rundstykkedeig som kjevles flat før jeg ruter den opp og strør på med hvitost. Godt ved siden av gryteretter og supper. Disse kan også deles i to og ha pålegg inni.

4 kommentarer:

  1. Heia Norge :o)
    Jeg er allergisk mot ski og vintersport, så jeg slipper heldigvis alt det på tv :o)

    SvarSlett
  2. Tøff Norge-lue!! Ostebricksen ser veldig god ut:)

    SvarSlett
  3. Så fin lue! Gleder meg veldig til VM:)

    SvarSlett
  4. Tøff lue! Bra å være klar til VM, det blir artig å følge heltene våre ;)

    SvarSlett