mandag 2. august 2010

Jeg har børstet støv av symaskinen min!

For cirka 1 og 1/2 år siden kjøpte jeg meg en ny symaskin - en Bernina Activa 240. Jeg prøvde den en god del i starten, men nå har den stått bortpakket i nesten 1 år. I mellomtiden har store og små syprosjekter som "må" ordnes blitt liggende i kø. I går tok jeg mot til meg og tok maskinen frem. Jeg har både lagt opp bukser, sydd på merkelapper på slitte knær, og sist men ikke minst - jeg har endelig fått sydd putene som jentungen skal ha på rommet sitt.

Dette ga virkelig mersmak - nå er det bare å komme i gang med noe som er hyggelig å sy. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe enkelt som toalettmapper, gymposer og strikketøymapper slik at jeg får syingen i fingrene igjen før jeg går over til kjoleprosjektene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar