tirsdag 28. mai 2013

Brennende kjærlighet

Disse vottene kom jeg over via bloggen Muffins verden. Jeg synes de var nydelige og passet godt til mitt ønske om å kvitte meg med noen rester av Finull som jeg hadde liggende. Mine farger er helt anderledes enn hennes, men jeg synes de ble flotte. Mønsteret består av mønster på hele 3 ulike votter og 3 luer.
 
Her er bildet før toving:
Etter en forsiktig runde i vaskemaskinen ble de akkurat passe til meg:
 
Garn: Finull
Garnmengde: 56 gram
Pinnenummer: 4,5
Størrelse: liten/medium damehånd

Det blir sikkert flere sånne, men da kommer jeg til å strikke feltet med rette og vrange masker med en tynnere pinne slik at vottene sitter litt bedre rundt håndleddet.

 

2 kommentarer:

  1. Flotte votter - men jeg håper du ikke får bruk for dem på en stund...

    SvarSlett
  2. Vottene ble flotte, sier en som elsker blåfarger.

    Du får nok ikke bruk for dem på en stund..og godt er det ;)

    SvarSlett