tirsdag 28. mai 2013

Brennende kjærlighet

Disse vottene kom jeg over via bloggen Muffins verden. Jeg synes de var nydelige og passet godt til mitt ønske om å kvitte meg med noen rester av Finull som jeg hadde liggende. Mine farger er helt anderledes enn hennes, men jeg synes de ble flotte. Mønsteret består av mønster på hele 3 ulike votter og 3 luer.
 
Her er bildet før toving:
Etter en forsiktig runde i vaskemaskinen ble de akkurat passe til meg:
 
Garn: Finull
Garnmengde: 56 gram
Pinnenummer: 4,5
Størrelse: liten/medium damehånd

Det blir sikkert flere sånne, men da kommer jeg til å strikke feltet med rette og vrange masker med en tynnere pinne slik at vottene sitter litt bedre rundt håndleddet.

 

1 kommentar:

  1. Flotte votter - men jeg håper du ikke får bruk for dem på en stund...

    SvarSlett