tirsdag 21. mai 2013

Sitteunderlag

Jeg hadde en haug med rester i tovbart garn og ga meg i vei med strikkingen. Det er ikke noe system i stripene for jeg hadde kun litt av hvert garn. Noen garn er strikket med dobbel tråd mens andre er lagt 3 eller 4-dobbelt for å få det til å passe til pinne nummer 7. Garnene jeg har brukt er Eco, Fritidsgarn, Finull, Tynn alpakka fra Du store alpakka, Minialpakka fra Sandnes, Alpakka fra Sandnes, Kid Silk, Mitu og noe annet uindifiserbart garn. Nå har jeg kun litt rester med tovbart garn igjen. Selvom resultatet ikke ble direkte vakkert - så fungerer det godt som sitteunderlag allikevel.
 
Mønster: La opp 80 masker og strikket i vei til det ble passe stort.
Garn: alt mulig rart
Garnmengde: 228 gram
Pinnenummer: 7
Størrelse: passe stort

1 kommentar:

  1. Veldig kjekk måte å få brukt opp restegarn på og til noe som er nyttig også. Det er ikke så viktig hvordan sitteunderlagene ser ut, bare de varmer:-)
    Ønsker deg en fin kveld videre:-)

    SvarSlett