mandag 1. september 2014

Symre

Symre er den andre kluten i alongen til Bittami. Jeg liker veldig godt disse klutene med eget mønster som følger oppover langs sidene som denne. Flott klut som jeg sikkert kommer til å strikke flere av!
 
 

Mønster: Symre fra klutealongen til Bittami på facebook
Garn: Mandarin medi
Pinnenummer: 3
Garnmengde: 26 gram

I går fant jeg en oppskrift på Kanelgifler som jeg prøvde. Du finner oppskriften her på godt.no. Her finner du også mange andre gode og nyttige oppskrifter. Disse ble kjempegode og kan absolutt anbefales!
 


3 kommentarer:

  1. Nok en nydelig klut fra Bitta. Jeg strikker dem ikke selv, det er det min mamma som gjør. Etter jeg begynte å bruke strikka kopptua, er det ikke noe annet som duger. De Gifflene er lagra, de må prøves. Takk for tipset. Ha en strålandes dag i favorittbyen. Kjempeflott at glidelåspungen kom fra til deg.

    SvarSlett
  2. Fin klut og deilig oppskrift på kanelgifler, den må jeg prøve:)

    SvarSlett
  3. Herlig klut og baksten ser fristende ut :-)

    SvarSlett