lørdag 2. januar 2010

Nyttårsforsetter!

Det er mange år siden jeg hadde nyttårsforsetter - min erfaring er at vanligvis så klarer jeg ikke å holde dem. Men i år tenkte jeg at jeg skulle forsøke meg med litt mer realistiske forsetter - kanskje er det håp da?

Mine nyttårsforsetter er ( i uprioritert rekkefølge):
- jeg skal bruke mer garn og stoffer enn det jeg kjøper. Det er ikke snakk om kjøpestopp men rett og slett at i sum skal lageret mitt av hobbyutstyr gå ned i 2010.
- jeg skal ha færre ufoer årsskiftet 2010/2011 enn jeg hadde ved dette årsskiftet (minner meg på at jeg må lage meg en liste over ufoer pr dd).
- jeg skal ta bedre vare på meg selv - både fysisk og psykisk. Jeg har ikke et fast treningsmål men jeg skal være mer i bevegelse enn tidligere og spise sunnere. Jeg skal dessuten prioritere høyere å ta vare på meg selv.
- jeg skal gjøre meg ferdig med prosjektoppgaven jeg trenger for å ha fullført den siste delen av den utdannelsen jeg er i gang med innen 5. juni.
- jeg skal bli en mer tålmodig mamma som lever mer i nuet og tar ting litt mer som de kommer.

OK - dette er de første nyttårsforsettene på mange år - mon tro hvordan dette skal gå? Kanskje er det greit at alle unntatt et (prosjektoppgaven!!) er litt runde så jeg har litt slingringsmonn :-).

1 kommentar:

  1. Jeg har sans for nyttårsforsetter, eller egentlig forsetter når som helst på året. De er et tegn på at man har sett nærmere på sitt eget liv, kjent litt etter i magen og tør å tro på at endring er mulig.
    Jeg syns du har noen gode forsetter. Lykke til!
    Ha et supert 2010!

    SvarSlett