lørdag 30. januar 2010

Skifting av vinduer

Den siste uka har det ikke vært mye tid til hobbygjøremål. På onsdag ble 8 vinduer og verandadøren skiftet i leiligheten min, så starten av uka gikk med til rydding og slutten har gått med til vasking. I dag fikk jeg opp nye gardiner og har lagt på nye duker. Vanligvis har jeg litt mer rolige farger, men denne gang fikk jeg lyst på noen friske farger. Jeg falt for denne fargen - ligner litt på turkis, men den heller litt mot sjøgrønn. Gardinene og dukene er kjøpt hos Black Design og lysene fant jeg til halv pris hos Nille. Jeg synes det ble fint jeg! Her er noen små glimt fra hvordan det har blitt i stuen min:




1 kommentar:

  1. Så mykje flott du har oppdatert med. Nydeleg farge på gardiner, løparar, lys og puter!! Eg har stort sett turkis i stova sjølv, men har akkurat no skifta til rødt fram til våren. Då skal alt det turkise få kome fram igjen. Ha ei fin helg.

    SvarSlett