lørdag 2. januar 2010

Ufoer pr 31/12-09

Jeg har følgende påbegynte hobbyprosjekter pr 31/12-09:

- Babette/Vibette i Topp t'tå - mangler noen firkanter, litt sammensying og heklekant rundt
- Fisketeppe i Topp t'tå - mangler sammensying og heklekant rundt
- Hanne Krogh-kjolen i Mandarin Petit- har heklet alle de små heklerutene, forsiden av skjørtet og 1/2 arm
- Knestrømper i Fabel - er kommet til hælen på begge to
- Tunika til meg selv i Karisma - har strikket ca 10 cm
- Revontuli sjal i Kauni - har så vidt begynt
- Rund hekleduk (i syltynt garn!!) - har cirka halvparten igjen
- Skjerf i Finull til meg selv - har cirka 2/3 igjen
- Hals i Merino Extra Fine til meg selv - har kun lagt opp
- Kjole/jakke i Falk til meg selv - har litt montering pluss kragen igjen
- Strikketeppe i superwashrester (Rubin, Smart, Nillegarn mv) - har kun strikket 1/2 rute
- Heklet bølgeteppe i rester av Mandarin Petit - har heklet cirka 15 cm
- Topstykke og skjørtet fra Feminin strikk - kun trådfesting og blokking igjen

1 kommentar:

  1. Godt nytt hobbyår kalendervenn! Måtte det bli kreativt og godt! Jeg har rukket å strikke sokker av Fagstrikkgarnet jeg fikk i kalenderen (ikke blogget fordi de bli gave). Jeg har også strikkeforsetter! Smil fra jannelea!

    SvarSlett