søndag 8. januar 2012

Ja ja - sånn går nu dagan...

Starten på året har vært travel - mye jobb og mye som har skjedd på ettermiddagstid. I helgen har jeg kost meg inne. Jeg har fyrt i ovnen - det er hele 8 kuldegrader ute.
Det ble smoothie det til lunch i dag.
Oppskriften kommer her:
3 dl yoghurt naturell
2 dl frosne blåbær
1 banan
appelsinjuice til smoothien får ønsket konsistens
Denne oppskriften rekker til 4 rause glass

Ellers så strikker jeg på Meadowbrook som er designet av Stephen West. Kjedelig arbeid - men jeg tror resultatet blir fint. Jeg er kommet cirka halvveis og er egentlig begynt å gå litt lei - det er mye 2 r og 2 vr her. Jeg strikker i Lima fra Garnstudio. Jeg elsker Lima og Nepal som er en litt tykkere variant. Dette er en ull og alpakkablanding som er myk og god - og jeg kjenner ingen tegn til at det klør!
På lørdag fikk jeg en pakke i posten. Jeg hadde vært inne hos Get Knitted og bestilt noe verktøy for å lage dusker. Og det trengte jeg virkelig for jeg hater å lage dusker! Jeg hadde egentlig bare tenkt å bestille en men siden frakten ble den samme så endte jeg opp med 3 ulike sett - og kom under tollgrensen. Dette ser bra ut og jeg regner med at det fungerer! Vi får komme tilbake til det i et senere innlegg for jeg planlegger å strikke en lue med dusk til minstemann om ikke så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar