søndag 1. januar 2012

Pavlova og garnshopping på slutten av året.

På tampen av året så var det en som solgte noen hesper med Woolmeise på Hobbyboden og siden hun hadde begge mine favorittfarger - petrol og turkis - så slo jeg til. Penger skiftet hender og i løpet av et par dager lå disse flotte nøstene i min postkasse:
I går lurte jeg på hva jeg skulle ha til dessert til nyttårsmiddagen. Jeg hadde egentlig sett for meg fruktsalat men så hadde jeg ikke så mye frukt igjen.


Da kom jeg på at jeg i bloggen til Karipia for noen dager siden så en flott Pavlova. Så da hev jeg meg rundt og fikk den i ovnen. Oppskriften finner du ved å trykke på linken til hennes side. Det som er så fint med denne er at du kan ha nesten hva som helst til pynt. Jeg pisket 1 pakke Dessertkrem og hadde på banan, hermetisk mandarin, drue, kiwi og blåbær. Det ble en stor suksess!

3 kommentarer:

  1. Hei, både meiser og dessert så riktig lekre ut. Godt nytt kreativt år ønsker jeg deg :-)

    SvarSlett
  2. Så flotte farger, og er jo bare så deilig garn da!
    Godt nyttår

    SvarSlett
  3. Så flotte meiser! Strikker i meis for første gang nå og jeg ELSKER det!
    Og desserten så kjempegod ut og er lagret i bokmerkene!

    SvarSlett