onsdag 25. juni 2014

Bellas

Nok en gang har jeg strikket disse herlige vottene! Dette har opp igjennom årene vært populære gaver og nå er etterspørselen etter nye votter startet. Disse er tiltenkt en spesiell person i julegave.
 
Jeg har forsøkt flere garntyper i disse vottene - men er kommet frem til at Alaska gir det beste resultatet for meg. Synd at ikke Alaska selges her jeg bor, og nå er lageret mitt tomt. Jeg får vel ønske meg noe i gave, eller satse på at jeg kommer meg innom en plass der de selger dette garnet en gang i god tid før jul.
Mønster: Bellas votter
Garn: Alaska
Garnmengde: 82 gram
Pinnenummer: 6
Størrelse: smal damehånd

2 kommentarer:

  1. Dette er et nydelig mønster og Alaska er vanvittig deilig!! Anbefaler Strikkenett.no, kjapt og greit å handle der, har gjort det i årevis. Hun solgte mine håndlaga maskemarkører før. Ha en strålandes dag videre i favorittbyen :)

    SvarSlett
  2. Så fine votter! Kjekt å ha unnagjort en julegave!

    SvarSlett