mandag 16. juni 2014

Et par Mariuspulsvarmere til

 Da ble det nok et par Mariuspulsvarmere - denne gangen gikk jeg opp 1/2 pinnenummer og da ble de mer i størrelsen for en normal damehånd. Det ble også litt foreskjellige farger - for å få brukt opp noen av smårestene. Disse havner i gavekassen.
Mønster: Majas hobbykrok
Garn: Lima
Garnmengde: 70 gram
Pinnenummer: 4
Størrelse: dame


Jeg har alltid på jakt etter gode oppskrifter - men jeg har slitt litt med å finne en oppskrift på grove rundstykker som jeg blir fornøyd med. Men i går fant jeg den hos Trines matblogg - bare prøv denne. Enkle og greie - men allikevel ble de fantastisk gode og luftige. Denne damen har også mange andre flotte oppskrifter - så det er bare å ta en titt i den flotte bloggen hennes.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar