torsdag 22. desember 2011

Det nærmer seg....

De siste dagene har jeg brukt til rydding og vasking og handling av mat. Men i går var jeg en snartur innom Kremmerhuset og da ble denne flotte boksen til å ha telys i med meg hjem: 
Så har jeg laget noen sjokoladekuler som heter "Sirkuskuler". Oppskriften på disse fant jeg i en reklame for Eldoradoprodukter som står i så og si alle ukeblader for tiden.
 Jeg har også laget Oreokuler. Oppskriften på disse fant jeg hos Karipia. De var noe skikkelig kliss å lage, men ble veldig gode tilslutt. 
På Hobbyboden var det noen som skulle selge noe Wollmeise Lace i en nydelig farge - og da kom jeg på at jeg burde bevilge meg en julegave til meg selv! Og da var veien kort til postkassen min... Jeg har ikke handlet inn så mye garn i år så lageret mitt er ganske mye redusert i forhold til i fjor - men det tenkte jeg at jeg skulle komme tilbake til litt nærmere nyttårsaften. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar