søndag 4. desember 2011

Kandelsnurrer og votter

Kanelsnurrer har jeg bakt i dag - 2 brett med tilsammen 40 snurrer ble det. De ble kjempegode og hvis du ønsker oppskriften så kan du søke den opp i Pludrehannes blogg.
Lima er et herlig garn - og derfor måtte jeg forsøke det på en votteoppskrift som Bittami har laget.

Mønster: Bittami
Garn: Lima
Garnmengde: 102 gram
Pinnenummer: 4
Størrelse: akkurat passe til middels damehånd
Vridde rette masker blir flotte når produktet er ferdig - men fy så kjedelig de er å strikke! Jeg får liksom ikke helt flyten...

Uansett så ble vottene knallfine - jeg regner med at jeg forsøker pulsvarmerne en dag ganske så snart.

2 kommentarer:

  1. Kanelsnurrer er godt året rundt, men smaken av kanel er ekstra god no i adventstida, tykkjer eg.
    Vottene er kjempefine! :o)

    SvarSlett