søndag 18. desember 2011

Julestria

Nå nærmer det seg jul og da er det bare å sette inn sistegiret slik at man kommer i mål. Nå har jeg tatt frem de store nissene mine slik at de kan sitte fremme og bivåne "galskapen". De 4 øverste nissene er Fagstrikknisser som jeg har strikket klær til selv, mens nisseparet under har min mor laget fra bunnen av.

Gelekonfekt er et absolutt "must" i jula i følge ungene så det har jeg allerede laget. Fikk ikke tak i så mange smaksvarianter men det å ha ulike farger på det gjør at den kjennes ut som om det er flere smaker. Hvis du vil ha oppskriften på disse så finner du det her.

Så har jeg bakt 2 store porsjoner av sjokoladecookies - denne oppskriften får jeg ikke lov til å dele men de er aldeles nydelige!
Snickerskonfekten ble en "hit" hjemme hos oss i fjor så da var det bare å trå til i år også. Oppskriften la jeg ut i fjor her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar