onsdag 28. desember 2011

Haruni

For en tid tilbake startet jeg på et Haruni i Opal. Årsaken til at jeg valgte det garnet var at det hadde en perfekt petrolfarge slik jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha. Jeg synes resultatet ble mykt og godt på tross av at det er et sokkegarn.



Mønster: Haruni
Garn: Opal Uni
Garnmengde: 134 gram
Pinne nummer: 4
Jeg strikket glattstrikk frem og tilbake til jeg hadde 289 masker før jeg startet på mønsterborden. Jeg synes størrelsen ble passe stor til mitt bruk. 

5 kommentarer:

  1. Det ble kjempelekkert :-) fortsatt god jul til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Nydeligt sjal.Jeg har strikket det i en lignende farge og. Sokkegarn funker superdupert til sjal.

    SvarSlett
  3. N-Y-D-E-L-I-G!!! Elsker det sjalet, og den fargen var lekker

    SvarSlett